[

Wednesday, February 3, 2010

ADAM @ GLENEAGLES INTAN

Hellooo..
Uittt..Dh lama x update blog ni..Labah2 dh siap buat rumah3 tgkt 2..hehehe..Ok entry kali ni nk share psl Adam..Ank buah wawa yg wawa pggl busuk 2..hahaha..Dah 2 ari adam demam..So smlm akak & abg ipar aku baru bwk g hospital..Almaklumlaaa kn cuti pjg..Periksa py periksa, doktor kata paru2 adam ada kuman..So doktor nasihatkn adam kena tahan hospital slama 3 ari..2pn klu kuman dh x da..klu kuman 2 still ada ag, adam kena tmbah 2 ari ag..sianny aku tgk busuk aku 2..Ari p'tama adam xda kt umah, rasa sunyi giler..1 ari x dgr sore & tgk telatah adam..Arini msk 2 mlm adam d hospital Gleneagles Intan kt Ampang..Hospital dia mcm hotel 2..wahhh..tiba2 jd jakun plak aku ni..miahahaha..Cafe dia lg cara..Dome 2..tp suasana bilik adam agak menyeramkn sikitla..sbb katil ada 4..tp 1 katil ja yg ada org, iaitu adam & akak aku..huhuhu..tp xla takut sgt..cehhh, nk sodapkn ati..hahaha..ok la korg layan ja pics2 yg telah d sediakn..Zassssssss..

D sini lah Adam beradu

List Adam yg masih kosong

Mesti korg igt adam main mercunkan..miahahaha
Terasa sakit plak aku tgk jarum 2..Almaklumla b'pengalaman..



Sianny adam..


Aktiviti lepak kings..hahaha..mcm kt umah sdh ni..Siap laptop 2 adam bwk..wahkakaka





So inilah antara pics yg sempt aku tangkap..dh mcm reporter plak aku niii..hehehe..Now ni adam dh semakin pulih..Alhamdullillah..Tp yg klakarny, mlm ni 1 family akak aku p tidok hospital..Dh mcm umah la diaorg buat..miahahaha..Aku dok sorg2 kt umah..
best gak..



No comments:

Post a Comment