[

Monday, November 23, 2009

HAPPY BESDAY RADIN KALTHOM


HAPPY BESDAY MY MOTHER...


HELO...

Pada 21hb rumah akak aku ada buat kenduri..memang setiap bulan family aku ada buat kenduri keluarga..untuk bulan november ni turn akak aku..so ramailah sedara mara dari Johor
turun kL..lepas buat kenduri..kitaorg akan sambut besday untuk bulan november...so dlm bulan nov. ni..adalah besday mak aku..HAPPY BESDAY MAK..tp bkn mak aku sorg, ada 6 org lagi..tp yang datang cuma 3org ja..dan yang paling speacialnya dalam bulan nov ni..ada ucapan dari STACY...so layan ja pic & video kat bawah nii..







Ucapan Dari Stacy



wajah2 yang sambut bulan November...

Radin Kalthom..Radin Alijah & Alia Aminah



Acara penyampaian hadiah..(mcm sukan plak...hahaha)


Kek khas utk bulan November..nyum3..




No comments: