[

Monday, November 30, 2009

KENANGAN

Helo..
entry kali ni berbeza cikit...nak imbas cite lama2..time kerja dekat Watsons JB...time ni tempat kerja aku ada buat Anual Dinner & Dance 2005...dgn tema Specky Nite...2 yg kena pakai speak mata...dah 4thn berlalu...tp aku ttp mantain you...Hahaha...Dinner kali ni best cikit...Coz aku join main game skali...tp byk2 game yg aku join, game nilah yg byk meninggalkn kesan pd aku...mana x nya..game nilah yg paling lawak...aku kena tukar jantina...Wahkakaka....Layan ja lah pic2 kat bawah niii ok...Zasssss...

Ni baru mula solekkn..malu giler time niii...hahaha..

Hampir siap transformasi...bertungkus lumus makeup disigner aku..Hehehe..aku wakil stor Plaza Angsana Jb (PA)..


yg ni plak...time aku tgk brek mkn...sempat ag p round the world niii...time ni kat Plaza Angsana ada Pameran Binatang...so byk giler binatang2 yg ada time 2...tp byk2 binatang yg ada, aku berkenan dgn binatang niii...nama binatang niii...Ular Sawa..berat die aku x pasti...Yang pasti aku ag berat dr Ular Sawa niii..ahaks..tp Ular ni mmg berat..sampai sengget bahu aku..hehehe..time ni aku di cabar oleh rakan2 sekerja aku...so dgn berani dan pantang di cabar..aku pon apa ag, trus mintak brother ni ular...tp dlm masa yg sama...TAKOTTTT!!!! Hahaha...senyum dlm paksaan..hehehe...ramai giler tgk aku nii..dah mcm ada fasion show plak...

No comments: