[

Sunday, November 29, 2009

MAJALAH SENSASI


Jangan jeles semua...wahhh!!! Hehehe..


Helo..
Nak story sikit pasal Ruangan Lepak Selebriti bersama Stacy...mmg best time nii...Wawa, Mae, Sniper, Kai & Zack buat kejutan untuk stacy...Aku siap bawak anak buah lagi nii...Actually just teman aku ja..tp? bila si aira ni nampak ja stacy, terus melekat...kesian stacy kena melayan karenah anak buah aku yang sorang nii...sorry ye stacy...Hehehe..nak x nak, terpaksalah aira join skali...sementara menunggu stacy dtg..sempat lagi kami menyumbangkan sore yang dh mmg sumbang nii...Wahkaka...tp sore aku lah yang paling sumbang..ahaks..Dgn sportingny Mami X pon, menyumbangkn 1 lagu cina..Firstime dgr Mami X nyanyi tau..best jugak sore Mami X nii...Rugi sape2 yg x penah dgr...secara exclusive ag..hehehe..Firstime muka masuk majalah nii...Hahaha...Satu Johor beli Majalah Sensasi...padahal kena ugut..ahaks..mmg hapening giler..tq to all staff superstar Karaoke di Wangsa Maju..coz sudi melayan kami...Layannn...


Cak!! hallieewwwww...



Meremang bulu roma aku time stacy nyanyi lagu If I Aint Got You nyanyian Alicia keys...sambil duduk pon boleh nyanyi tanpa sumbang tau..Tgk aira 2..sampai terpegun melihat stacy nyanyi..

Memang romantik giler sniper & stacy nyanyi..sentap irwan shah & acha..hehehe..


No comments: