[

Tuesday, December 8, 2009

BBQ

Helooo...
Actually entry dh lama aku nak update..tp d sbb kan aku terlalu buzy..lambatlh sikit updateny...akak aku pn asyik ty bila nk update..ok now ni aku dh update, khas tok org2 jb..Pada 28hb nov. rumah makcik aku ad buat bbq..ni sempena besday makcik aku..So anak2 makcik akulah yg buat bbq nii..So layan jew lah pics2 kt bawah niii yek...Zassssss....

Org kuat pd mlm 2..Nama die Zetiii..Semua 2 dielah yg sediaknnn..hehehe..bykknnn.

Antara menu yg d sediakn...banyak sungguh..semuany lakuuu..

Ada ikan bakar, ayam bakar, ikan keli bakar..

Otak-otak bakar..

Actually nilah wajah sbnr yg bakar otak2..Aku panggil ABG!!

Ait!! sempat ag berlakon nii..hehehe..Mcm btol ja aku yg msk..

Time ni tgh 2ggu turn utk menyumbangkn lagu dgn sore ku yg mmg sumbang..ahaks..Sempat ag peace nii..hehehe

Sama x kaler baju kitaorg..hehehe..Wow!! bykny aku mkn..hehehe..

Yang belalang nii..opss! salah.Yang baju belang2 nii, sepupu aku..Liza nama die..

Fidah dgn askar2ny..meja yg paling bersepah & paling byk mkn!! hahaha..jgn mara yeeee..Amni ttp senyum wlaupn mkn d tangan..ahaks..

Family abg ipar aku..Syahril namany...Family yg sgt sporting..

pics yg wajib d ambil tiap kali jumpa..hehehe..Sblah kiri aku 2lah abg ipar aku..yg kanan 2 akak aku..alamaK!!! cmna boleh sama kaler baju niii...wahkaka..actually kitaorg mmg suka pakai baju kaler yg sama...ahaks..

Ni lah DJ pada mlm 2...Dielah DJ, dielah yg menyumbangkn lagu...hahaha..Dielah abg Zahari..penyanyi yg paling jauh import nii..Dari terengganu..jauhkannnnn...


No comments: