[

Friday, December 4, 2009

TERJAHHHH...

Helo..
Smlm aku dgn family akak aku p mkn kt satu restoran nii..mmg fofularlah tempat nii..dekat ampang..selain bisness ni, die jugak ada bisness Nasi Ayam...agak2 sapa ek..? nak tau layan ja pic2 kt bawah...Zassssss...

Ni lah restoran yg aku mkn..My Asam Pedas Shop D Ampang...sapa lagi klu bkn
CITARASA LINDA ONN

Semua menu bkn aku yg pilih...tp akak & abg ipar aku yg pilih...So dieorg pilih menu paling femes iaitu...Asam Pedas Ikan Pari...yg x brape nk pedas & x brape nk sedap...hahaha..dgr kak linda mampoi aku...hehehe..jgn marah kak linda...

Menu seterusny..Kailan Ikan Masin yg x brape nk masin ikan die..yg sbelah 2, ulam2 yg d sediakn..kirany freelah..

Menu seterusny..Sotong Bakar Sambal...Kureng sedap..

Minuman yg kami pesan..Air Appel, Air Bandung, Air Asam(mmg masam)..ait! botol Adam pn nak msk gak..hehehe..Adam pesan air masak ja..2 pn bawa dr rumah...hehehe...

so ini lah lauk yg aku ambik...sehelai sayur, sekerat ikan pari & nasi seciput...hahaha..
tp makanan dekat sini murah boleh tahan...wawa mkn x sampai RM50 utk 3 org mkn...

No comments: