[

Monday, December 21, 2009

KARAOKE

Helloooo...
Smlm aku kua p wangsa walk mall dgn akak..abg ipar..aira..adam..kitaorg p karaoke..antara lagu yg kitaorg rosakkn mlm 2..lagu Pakai Buang..Gagap(mmg gagap pn kitorg nyanyi) ahaks..Aku Stacy..
Cari Jodoh(lagu wajib)..Ketahuan..Bulan Cinta(dangdut)..Aris Ariwatan..Jamal Abdilla..
Gubahanku(duet kaklong&abg faith)..Kalis Rindu..Aku&Dirimu(duet kaklong&abg faith)..Gadis&Bunga..byk lg laaa..semua dlm 30 buah lagu kot..Adam siap joget2 ag dgr lagu stacy..hehehe..so layan ja pics2 kt bwh..nti wawa mskkn video adam joget..
Zasssss...

Ni antara minuman & makanan yg kami order..makanan wajib popcorn..

Time ni adam joget lagu pakai buang dr stacy..

Wah2 adam joget sakan..hehehe

wah! pose maut nii..ahaks



Antara artis jemputan mlm 2..ahaks

Ini lah die penyanyi yg d import dr keramat..hahaha..



Ni pilih ja lagu..tp soreeee..ups!! hahaha..


uit! mcm penyanyi pro lah..nyanyi sambil tgn dlm kocek..hahaha..


Eleh..romantiklah konon..tp mcm dlm cite MANLAKSA ja..tp dlm cite 2 bapak bwk anak..Ni suami bwk
isteri & anak..wahkakaka..

Alamak!! gambar curilah..sapa sdh mencuri gambarku ini..Ermmm!!

Akak aku ni menyanyi ke..menahan sakit..muahaha..

Ait! nyanyi sampai melentok ke..konon manja lah ni..hahaha..
mataku sebelah ja..hehe


Aira..Adam..Auntie...?hahaha..

wawa & sis liza (my cousin)

wawa & akak yg sulung (azrina)

Pose maut dr aira utk semua..(actually aira ni tgk pose dr stacy..hehe)



Disini lah kitaorg lepak berkaraoke...Selama 2jam kitaorg melalak..
Di SUPERSTAR KARAOKE
kitaorg lepak bilik no. 813
Dtg lah beramai2..lagu2 pn best2..
actually aku segan nk dtg superstar niii..mana x nya, pics aku & aira ad lekat kt superstar nii..
hehehe..



















No comments:

Post a Comment