[

Tuesday, December 8, 2009

LEPAK2 MAKAN

Helooo..
Smlm aku p kua lpk Bistro mamak dkt keramat..dh lama rasany x melpk dgn akak2 & abg ipar aku..klu kt jb slalu lah gak kitaorg kua lpk..tp sejak aku dduk kl niii..dh x lpk bersama..ni yg melepaskn gian nii..hahaha..Layannnnnn & Zassss...

Pose dari aku..bsrny mataku..

ait!! mcm serius jew akak aku nii..mcm berbahas plak..yg akak aku sorg niii sentiasa senyum d depan kamera..

"eleh bdk sblh aku nii.." hi nama saya fatin..

Jelingan manja..huhuhu..

"nak mkn apa ek? byk sgt nk mkn nii..ah! ngecek bini aku jelah..." hohoho..

Ni abg ipar aku..Actually abg ipar aku nii teringin sgt nk jadi model..bkn model catwalk tau..tp model iklan ubat gigi...hahaha.."cantik x gigi saya..pakailah ubat gigi colgate.."

Ni akak aku..Azwin & Azmin..dieorg ni twins..sorg dh kawin, sorg ag blom..sama x muka dieorg?

Cuba teka..jari mana yg blom kawin..hahaha..

Teh Ais ni aku yg order..

Tempura ni akak aku yg no.2 order..tp d sbbkn makanan kitaorg lambat sampai..so kitaorg apa ag..rewanglah ramai2..hehehe..

Keuh Tiaw Goreng Basah ni aku yg order..

Tomyam Campur ni plak akak aku yg no.3 order...

No comments: